SirpaK Jewellery piti facebookissa arpajaiset, kaksi voittajaa sai 25 dollaria shoppailurahaa Sirpan putiikkiin Etsyssä ja lisäksi 6kpl vintage-aiheisia tageja. Ja Mä olin toinen noista onnekkaista voittajista! Olen jo kauan, kauan ihaillut Sirpan taitoa a) löytää hengästyttävän kauniit materiaalit ja b) tehdä niistä vielä upeampia koruja. Sirpaa on myös kiittäminen useista omista Nerik-helmistä ja korunosistani, Sirpa kun vaikuttaa myös Helmetti-sivustolla ja on siellä usein myynyt omia ylijäämämateriaalejaan, muunmuassa kauniit prehiniitti-pisarat joista viime kesänä tein korvikset on Sirpalta peräisin. Mitä minä sitten voitollani lunastin? No nämä kaunottaret ovat matkalla minulle päin. Ihan ovat sen näköiset että odottelevat kesäisiä juhlia ja kaunista mekkoa kaverikseen. Ja ihan mun väriset, eikös?

Vintage-swarovski-osat, prehiniittinugetit ja vermeiliä metallit. Nää on niiiin mun!